Dersler

Dersler

Daha Fazla

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri - PDF & PPT

Görüntüle

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri - PDF & PPT
user profile picture

Sıla

@silaefe

·

214 Takipçiler

Takip Et

Eğitimde ölçme ve değerlendirme süreçleri, eğitim sisteminin temel yapı taşlarından biridir.

Eğitimde ölçme ve değerlendirme kapsamında kullanılan yöntemler iki ana başlık altında incelenir: doğrudan ölçme ve dolaylı ölçme. Doğrudan ölçme, bir özelliği doğrudan gözlemleyerek sayısal değer atama işlemidir. Örneğin, öğrencinin boyunu metre ile ölçmek veya ağırlığını tartmak doğrudan ölçmeye örnektir. Dolaylı ölçme ise bir özelliği başka bir özellik üzerinden ölçme işlemidir. Örneğin, öğrencinin matematik başarısını sınav yaparak ölçmek dolaylı ölçmeye örnektir.

Değişken türleri açısından bakıldığında, eğitimde kullanılan ölçme araçları nicel değişkenler ve nitel değişkenler olarak ikiye ayrılır. Nicel değişkenler, sayısal değerlerle ifade edilebilen özelliklerdir ve kendi içinde sürekli değişkenler (boy, kilo, sıcaklık gibi) ve süreksiz değişkenler (öğrenci sayısı, kardeş sayısı gibi) olarak ayrılır. Nitel değişkenler ise sayısal olmayan, kategorik özelliklerdir. Cinsiyet, medeni durum, eğitim düzeyi gibi özellikler kategorik değişken örnekleridir. Süreç değerlendirme teknikleri kapsamında portfolyo değerlendirme, performans değerlendirme, proje değerlendirme gibi yöntemler kullanılır. Bu teknikler, öğrencinin gelişimini sürekli olarak izlemeye ve değerlendirmeye olanak sağlar.

Bağımsız değişken türleri ve bunların eğitim araştırmalarındaki rolü de önemlidir. Örneğin, bir eğitim araştırmasında öğretim yöntemi bağımsız değişken olabilirken, öğrenci başarısı bağımlı değişken olarak ele alınabilir. Türetilmiş ölçme örnekleri arasında hız, yoğunluk gibi iki farklı ölçümün oranlanmasıyla elde edilen değerler yer alır. Eğitimde kullanılan tüm bu ölçme ve değerlendirme yöntemleri, eğitim sürecinin etkililiğini artırmak ve öğrenci başarısını doğru şekilde değerlendirmek için kullanılır.

24.07.2024

52

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Temel Kavramlar

Eğitimde ölçme ve değerlendirme sürecinde temel kavramların doğru anlaşılması büyük önem taşır. Ölçme, bir özelliğe sayı veya sembol verme işlemidir. Bu süreç, eğitim sisteminde öğrenci başarısının belirlenmesinde kritik bir rol oynar. Sistem kavramı ise, karşılıklı etkileşim oluşturan ögelerin anlamlı bir bütün oluşturacak şekilde bir araya gelmesidir.

Değişken Türleri eğitimde ölçme ve değerlendirme sürecinin önemli bir parçasıdır. Nicel değişken, sayılarla ifade edilebilen ve büyüklük gösteren özellikleri tanımlar. Nitel değişken ise sembollerle ya da sıfatlarla ifade edilir ve büyüklük göstermez. Sürekli değişken, iki değer arasında başka değerler alabilen özelliklerdir. Örneğin ağırlık, uzunluk, zeka düzeyi gibi. Süreksiz değişken ise cinsiyet, okul türleri gibi sınırlı sayıda değer alan değişkenlerdir.

Tanım: Ölçme, bir özelliğin gözlemlenerek sayı ya da sembollerle ifade edilmesidir. Her ölçme işleminde mutlaka bir fark kavramı vardır.

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Ölçme Türleri ve Özellikleri

Eğitimde KULLANILAN ÖLÇME ARAÇLARI üç temel kategoriye ayrılır: doğrudan ölçme, dolaylı ölçme ve türetilmiş ölçme. Doğrudan ölçme, ölçülecek özelliğin araya başka değişken girmeden doğrudan gözlemlenmesidir. Örneğin, öğrenci sayısının sayılması veya raftaki kitapların sayılması gibi.

Dolaylı ölçme, doğrudan ölçülemeyen bir değişkenin, onunla ilişkili olduğu bilinen başka bir değişken aracılığıyla ölçülmesidir. Zeka ölçümleri buna örnek verilebilir. Türetilmiş ölçme ise iki veya daha fazla değişken arasında yapılan matematiksel işlem sonucu elde edilen ölçmedir.

Örnek: Doğrudan ölçme örnekleri: Öğrenci sayısı, boy uzunluğu Dolaylı ölçme örnekleri: Zeka testi, başarı ölçümleri Türetilmiş ölçme örnekleri: Hız hesaplama, ortalama hesaplama

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Ölçmede Sıfır ve Ölçek Türleri

Ölçmede sıfırın önemi, ölçek türlerine göre farklılık gösterir. Gerçek (mutlak) sıfır, gerçek yokluğu gösterir ve ölçme sonuçları oranlanabilir. Bağıl sıfır ise başlangıç noktasını gösterir ve göreli bir değerdir.

Ölçekler dört temel kategoride incelenir: sınıflama, sıralama, eşit aralıklı ve oran ölçekleri. Sınıflama ölçekleri, özelliklerin benzerlik ve farklılıklarına göre gruplandırılmasını sağlar. Sıralama ölçekleri, büyüklük sırasına göre düzenleme yapar. Eşit aralıklı ölçekler, birimler arası mesafenin eşit olduğu ölçeklerdir. Oran ölçekleri ise gerçek sıfıra sahip olan ölçeklerdir.

Vurgu: Ölçek seçimi, ölçülecek özelliğin doğasına ve ölçme amacına göre belirlenir. Doğru ölçek seçimi, ölçme sonuçlarının geçerliği için kritik öneme sahiptir.

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Değerlendirme Türleri ve Ölçütler

Süreç değerlendirme teknikleri eğitimde önemli bir yer tutar. Değerlendirme türleri iki ana başlık altında incelenir: mutlak değerlendirme ve bağıl değerlendirme. Mutlak değerlendirmede, kullanılan ölçütün değeri sınavdan önce bellidir ve program hedefleri, konu sınırı, öğrenme eksiklikleri gibi kriterlere dayanır.

Bağıl değerlendirmede ise ölçütün değeri sınavdan sonra hesaplanır ve grubun başarısına göre değişir. Bu değerlendirme türü özellikle rekabet ve karşılaştırma gerektiren durumlarda kullanılır. Aritmetik ortalama, standart sapma gibi istatistiksel ölçütler bağıl değerlendirmede sıkça kullanılır.

Tanım: Değerlendirme, ölçme sonuçlarını bir ölçütle karşılaştırarak karar verme sürecidir. Her değerlendirmede mutlaka bir karar vardır.

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Ölçme ve Değerlendirme Temel Kavramları

Eğitimde ölçme ve değerlendirme, eğitim sisteminin temel taşlarından biridir. Bu sayfada, ölçme ve değerlendirme kavramları, sistem yaklaşımı ve değişken türleri ele alınmaktadır.

Ölçme, bir özelliğe sayı veya sembol verme işlemidir. Sistem ise, karşılıklı etkileşim oluşturan ögelerin anlamlı bir bütün oluşturacak şekilde bir araya gelmesidir. Sistem yaklaşımında girdi, süreç, çıktı ve geri bildirim (feedback) ögeleri bulunur.

Highlight: Değerlendirme, ölçme sonuçlarının bir ölçütle kıyaslanarak bir karara varılması sürecidir.

Değişken türleri şu şekilde sınıflandırılır:

  1. Nicel Değişken: Sayılarla ifade edilen, büyüklük gösteren değişkenler.
  2. Nitel Değişken: Sembollerle ya da sıfatlarla ifade edilen, büyüklük ifade etmeyen değişkenler.
  3. Sürekli Değişken: İki değer arasında başka bir değeri bulunabilen değişkenler (örn. ağırlık, uzunluk, zeka düzeyi, yaş).
  4. Süreksiz Değişken: Sınırlı sayıda değer alan değişkenler (örn. cinsiyet, okul türleri).

Example: Bir grup öğrencinin boy uzunlukları sürekli değişkene örnektir.

Vocabulary: Sabit, değişken olmayan özelliklere denir.

Bu temel kavramlar, eğitimde ölçme ve değerlendirme süreçlerinin anlaşılması için kritik öneme sahiptir.

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Görüntüle

Aradığını bulamıyor musun? Diğer derslere göz at.

Knowunity, beş Avrupa ülkesinde 1 numaralı eğitim uygulaması!

Knowunity, Apple tarafından büyük ilgi gördü ve Almanya, İtalya, Polonya, İsviçre ve Birleşik Krallık'ta eğitim kategorisinde sürekli olarak en üst sıralarda yer aldı. Hemen Knowunity'e katıl ve dünya çapında milyonlarca öğrenciyle yardımlaş.

Ranked #1 Education App

İndir

Google Play

İndir

App Store

Knowunity, beş Avrupa ülkesinde 1 numaralı eğitim uygulaması!

4.9+

Ortalama Uygulama Puanı

15 M

Öğrenci Knowunity kullanıyor

#1

Eğitim uygulamaları tablosunda 12 ülkede

950 K+

Öğrenci ders notlarını yükledi

Kararsız mısın? Bizi bir de dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarımızdan dinle!

iOS Kullanıcısı

Kesinlikle harika bir uygulama, resmen hayatımı kolaylaştırdı.

Stefan S, iOS Kullanıcısı

Uygulama çok basit ve iyi tasarlanmış. Şimdiye kadar aradığım her şeyi buldum

S., iOS Kullanıcısı

Ba-yıl-dım ❤️, çalışırken neredeyse her an kullanıyorum

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri - PDF & PPT

user profile picture

Sıla

@silaefe

·

214 Takipçiler

Takip Et

Eğitimde ölçme ve değerlendirme süreçleri, eğitim sisteminin temel yapı taşlarından biridir.

Eğitimde ölçme ve değerlendirme kapsamında kullanılan yöntemler iki ana başlık altında incelenir: doğrudan ölçme ve dolaylı ölçme. Doğrudan ölçme, bir özelliği doğrudan gözlemleyerek sayısal değer atama işlemidir. Örneğin, öğrencinin boyunu metre ile ölçmek veya ağırlığını tartmak doğrudan ölçmeye örnektir. Dolaylı ölçme ise bir özelliği başka bir özellik üzerinden ölçme işlemidir. Örneğin, öğrencinin matematik başarısını sınav yaparak ölçmek dolaylı ölçmeye örnektir.

Değişken türleri açısından bakıldığında, eğitimde kullanılan ölçme araçları nicel değişkenler ve nitel değişkenler olarak ikiye ayrılır. Nicel değişkenler, sayısal değerlerle ifade edilebilen özelliklerdir ve kendi içinde sürekli değişkenler (boy, kilo, sıcaklık gibi) ve süreksiz değişkenler (öğrenci sayısı, kardeş sayısı gibi) olarak ayrılır. Nitel değişkenler ise sayısal olmayan, kategorik özelliklerdir. Cinsiyet, medeni durum, eğitim düzeyi gibi özellikler kategorik değişken örnekleridir. Süreç değerlendirme teknikleri kapsamında portfolyo değerlendirme, performans değerlendirme, proje değerlendirme gibi yöntemler kullanılır. Bu teknikler, öğrencinin gelişimini sürekli olarak izlemeye ve değerlendirmeye olanak sağlar.

Bağımsız değişken türleri ve bunların eğitim araştırmalarındaki rolü de önemlidir. Örneğin, bir eğitim araştırmasında öğretim yöntemi bağımsız değişken olabilirken, öğrenci başarısı bağımlı değişken olarak ele alınabilir. Türetilmiş ölçme örnekleri arasında hız, yoğunluk gibi iki farklı ölçümün oranlanmasıyla elde edilen değerler yer alır. Eğitimde kullanılan tüm bu ölçme ve değerlendirme yöntemleri, eğitim sürecinin etkililiğini artırmak ve öğrenci başarısını doğru şekilde değerlendirmek için kullanılır.

24.07.2024

52

 

11/12

 

Diğer

1

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Temel Kavramlar

Eğitimde ölçme ve değerlendirme sürecinde temel kavramların doğru anlaşılması büyük önem taşır. Ölçme, bir özelliğe sayı veya sembol verme işlemidir. Bu süreç, eğitim sisteminde öğrenci başarısının belirlenmesinde kritik bir rol oynar. Sistem kavramı ise, karşılıklı etkileşim oluşturan ögelerin anlamlı bir bütün oluşturacak şekilde bir araya gelmesidir.

Değişken Türleri eğitimde ölçme ve değerlendirme sürecinin önemli bir parçasıdır. Nicel değişken, sayılarla ifade edilebilen ve büyüklük gösteren özellikleri tanımlar. Nitel değişken ise sembollerle ya da sıfatlarla ifade edilir ve büyüklük göstermez. Sürekli değişken, iki değer arasında başka değerler alabilen özelliklerdir. Örneğin ağırlık, uzunluk, zeka düzeyi gibi. Süreksiz değişken ise cinsiyet, okul türleri gibi sınırlı sayıda değer alan değişkenlerdir.

Tanım: Ölçme, bir özelliğin gözlemlenerek sayı ya da sembollerle ifade edilmesidir. Her ölçme işleminde mutlaka bir fark kavramı vardır.

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Ölçme Türleri ve Özellikleri

Eğitimde KULLANILAN ÖLÇME ARAÇLARI üç temel kategoriye ayrılır: doğrudan ölçme, dolaylı ölçme ve türetilmiş ölçme. Doğrudan ölçme, ölçülecek özelliğin araya başka değişken girmeden doğrudan gözlemlenmesidir. Örneğin, öğrenci sayısının sayılması veya raftaki kitapların sayılması gibi.

Dolaylı ölçme, doğrudan ölçülemeyen bir değişkenin, onunla ilişkili olduğu bilinen başka bir değişken aracılığıyla ölçülmesidir. Zeka ölçümleri buna örnek verilebilir. Türetilmiş ölçme ise iki veya daha fazla değişken arasında yapılan matematiksel işlem sonucu elde edilen ölçmedir.

Örnek: Doğrudan ölçme örnekleri: Öğrenci sayısı, boy uzunluğu Dolaylı ölçme örnekleri: Zeka testi, başarı ölçümleri Türetilmiş ölçme örnekleri: Hız hesaplama, ortalama hesaplama

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Ölçmede Sıfır ve Ölçek Türleri

Ölçmede sıfırın önemi, ölçek türlerine göre farklılık gösterir. Gerçek (mutlak) sıfır, gerçek yokluğu gösterir ve ölçme sonuçları oranlanabilir. Bağıl sıfır ise başlangıç noktasını gösterir ve göreli bir değerdir.

Ölçekler dört temel kategoride incelenir: sınıflama, sıralama, eşit aralıklı ve oran ölçekleri. Sınıflama ölçekleri, özelliklerin benzerlik ve farklılıklarına göre gruplandırılmasını sağlar. Sıralama ölçekleri, büyüklük sırasına göre düzenleme yapar. Eşit aralıklı ölçekler, birimler arası mesafenin eşit olduğu ölçeklerdir. Oran ölçekleri ise gerçek sıfıra sahip olan ölçeklerdir.

Vurgu: Ölçek seçimi, ölçülecek özelliğin doğasına ve ölçme amacına göre belirlenir. Doğru ölçek seçimi, ölçme sonuçlarının geçerliği için kritik öneme sahiptir.

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Değerlendirme Türleri ve Ölçütler

Süreç değerlendirme teknikleri eğitimde önemli bir yer tutar. Değerlendirme türleri iki ana başlık altında incelenir: mutlak değerlendirme ve bağıl değerlendirme. Mutlak değerlendirmede, kullanılan ölçütün değeri sınavdan önce bellidir ve program hedefleri, konu sınırı, öğrenme eksiklikleri gibi kriterlere dayanır.

Bağıl değerlendirmede ise ölçütün değeri sınavdan sonra hesaplanır ve grubun başarısına göre değişir. Bu değerlendirme türü özellikle rekabet ve karşılaştırma gerektiren durumlarda kullanılır. Aritmetik ortalama, standart sapma gibi istatistiksel ölçütler bağıl değerlendirmede sıkça kullanılır.

Tanım: Değerlendirme, ölçme sonuçlarını bir ölçütle karşılaştırarak karar verme sürecidir. Her değerlendirmede mutlaka bir karar vardır.

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Ölçme ve Değerlendirme Temel Kavramları

Eğitimde ölçme ve değerlendirme, eğitim sisteminin temel taşlarından biridir. Bu sayfada, ölçme ve değerlendirme kavramları, sistem yaklaşımı ve değişken türleri ele alınmaktadır.

Ölçme, bir özelliğe sayı veya sembol verme işlemidir. Sistem ise, karşılıklı etkileşim oluşturan ögelerin anlamlı bir bütün oluşturacak şekilde bir araya gelmesidir. Sistem yaklaşımında girdi, süreç, çıktı ve geri bildirim (feedback) ögeleri bulunur.

Highlight: Değerlendirme, ölçme sonuçlarının bir ölçütle kıyaslanarak bir karara varılması sürecidir.

Değişken türleri şu şekilde sınıflandırılır:

  1. Nicel Değişken: Sayılarla ifade edilen, büyüklük gösteren değişkenler.
  2. Nitel Değişken: Sembollerle ya da sıfatlarla ifade edilen, büyüklük ifade etmeyen değişkenler.
  3. Sürekli Değişken: İki değer arasında başka bir değeri bulunabilen değişkenler (örn. ağırlık, uzunluk, zeka düzeyi, yaş).
  4. Süreksiz Değişken: Sınırlı sayıda değer alan değişkenler (örn. cinsiyet, okul türleri).

Example: Bir grup öğrencinin boy uzunlukları sürekli değişkene örnektir.

Vocabulary: Sabit, değişken olmayan özelliklere denir.

Bu temel kavramlar, eğitimde ölçme ve değerlendirme süreçlerinin anlaşılması için kritik öneme sahiptir.

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Bir özelliğe sayı veya sembol verme
OLCME VE DEĞERLENDİRME
Sistem
işlemidir.
karşılıklı etkileşim olusturan Ogelerin
anlamlı bir bütün olust

Kayıt Ol

Kaydol ve binlerce ders notuna sınırsız erişim sağla. Ücretsiz!

Tüm belgeleri görebilirsin

Milyonlarca öğrenciye katıl

Notlarını Yükselt

Kaydolduğunda Hizmet Şartları ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursun

Aradığını bulamıyor musun? Diğer derslere göz at.

Knowunity, beş Avrupa ülkesinde 1 numaralı eğitim uygulaması!

Knowunity, Apple tarafından büyük ilgi gördü ve Almanya, İtalya, Polonya, İsviçre ve Birleşik Krallık'ta eğitim kategorisinde sürekli olarak en üst sıralarda yer aldı. Hemen Knowunity'e katıl ve dünya çapında milyonlarca öğrenciyle yardımlaş.

Ranked #1 Education App

İndir

Google Play

İndir

App Store

Knowunity, beş Avrupa ülkesinde 1 numaralı eğitim uygulaması!

4.9+

Ortalama Uygulama Puanı

15 M

Öğrenci Knowunity kullanıyor

#1

Eğitim uygulamaları tablosunda 12 ülkede

950 K+

Öğrenci ders notlarını yükledi

Kararsız mısın? Bizi bir de dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarımızdan dinle!

iOS Kullanıcısı

Kesinlikle harika bir uygulama, resmen hayatımı kolaylaştırdı.

Stefan S, iOS Kullanıcısı

Uygulama çok basit ve iyi tasarlanmış. Şimdiye kadar aradığım her şeyi buldum

S., iOS Kullanıcısı

Ba-yıl-dım ❤️, çalışırken neredeyse her an kullanıyorum